martes, 26 de julio de 2011

ALREADY EN BARCELONA

Ye locos!! Ya estic en Barcelona!!! Vaig arribar ahir, despres de 130 km i els ultims 30 km un airet en contra guapo, pero valgue la pena, vaig disfrutar molt perque sabia que arribar a casa toni era com arribar a ma casa i en definitiva ja era com un objectiu casi cumplit. Dos nits aqui i dema ja cap a valencia, en principi arribare dumenge pero tot depen del incontrolable oratge, la borrasca que ve d'arrere de mi tot el viatje pareix que la vaig deixant arrere, hui han hagut inundacions en la provincia de Gerona (per on vaig passar ahir), o siga que dema pitant arree paca casa i lis dise la trona als Barcelonesos estos aci a la ciutat condal.

Despres de "gaudir" d'un oratge mes be fresquet durant casi tot el viatje, ahir ja vaig patir els efectes de la calor sofocant del estiu mediterrani, la prova esta en la meua calva, al dur el casc, les obertures que te per a que entre el aire, tambe entra el sol, i les duc tatuaes en el cap. Per a fugir d'aquest sol abraçádor vaig a fer el truco del auelo llauraor, que conforme eix el sol eix ell de casa, aixina que dema prontet en peu i a pedalejar. 
Doncs be valents, que ara ja tinc el teclat "normal" pero com estem en familia tampoc vaig a depurar molt la meua escritura, ni accents ni llets, que encara que no es note he aprovat el mitjà de Valencià, jejejjeje, i el intermedio de ingles tambè, jejejeje oe oe oe oe. 

Be, be, be, be, companys, amics, familiars, curiosos, drogadictes, llonkis i gitanos, per a tothom, gracies per tot el suport incondicional, la propera vega que escriga aci ja estare ("si deu vol") a casa, 5 etapes més i objectiu complit. PD. Als amics del port de sagunt: que me pasare a veros, el sabado os llamo hijos de puta. 
Adeu!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario