domingo, 3 de julio de 2011

Estoy vivo!!

Locos!!!! Estic viu!!! Aso es el lo maxim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es bastante dificil encontrar un hueco y un sitio para poder escribir en el blog, tengo algo escrito a mano pero "no se q merda li passa a este puto teclat q no nia ninguna lletra en el puesto" y me esta costando la vida escribir esto...

Nada ahora estoy en brujas, ya llevo 800 km en 8 dias pedaleando, de momento dos dias no he podido hacer km; uno "perque no para de ploure en tot el puto dia" y el otro porque se me rompio el gps y me quede tirado por ahi en medio de la nada y sin mapas... (el pixor moment del viatje..), ya vos contare... per lo demes tot de puta mare, holanda i belgica es lo maxim per a viatjar en bici, estic disfrutant com un xiquet, per la nit me gele de fret en la puta tenda i tal pero de lujo, coneguent a mogollo de penya loca per la bici.
En Utrecht vaig dormir en casa Martin i Susan que han fet dos viatges de locos, uno de Utrecht a Camerun (un any) i el atre de Alaska a Tierra del Fuego (any i mig) o siga q lo q jo estic fent es una merda comparat en lo que fa esta penya, pero be, per algo se comensa.
Anecdotes; doncs en Dordrecht me pica un mosquit tigre, una aranya o no se que merda me pica en la cara que se me va desformar tota la part esquerra de la cara, la he portat superunfla un parell de dies el xiquets dels campings me fugien, entre la barba q duia, calvo i la cara deforme... (menut enurgumeno recien levantado), tambe en Ijmuiden se me clava una rabossa en el entre forro de la tenda a minjarse els restos del sopar de la nit anterior i me pega un susto que casi me muic, vaig xillar un "ME CAGUEN LA MARE QUE TA PARIT, FILL DE PUTA"  q ho sentiria tot el camping segur... jejejeje pa flipar!!!!

i res que se me acaba el temps i el puto teclqat este ,e estq ficqnt ,olt nervios peraue estqn totes les putes lletres cambies;, els signes de puntuqcio i sa puta ,areeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
dema acabare en francia ja; en Dunkerke i de ahi a Barcelona mes recte q un fil!!!
Au valents i a vore si trobe un atre ratet i vos conte mes que tinc pa escriure un llibre...
un abraso a todos i gracias por el apoyo:
muaaaaa

No hay comentarios:

Publicar un comentario